Order Guidelines

Monday, May 3, 2010

adik saya


ari tu saya meroyan. kisahnye begini. ari tu kat dlm berita tv ade tunjuk serbuan kat pusat hiburan, then ramai org kena wat urine test. pembaca berita tu keluarkan ayat macam ni , contoh ye. saya x ingat ayat yang tulen punye : "seramai 4 orang pengunjung disahkan positif dadah."

adik saya pon menonton. lepas tu dia x puas ati lak, dia kate apasal positif lak? saya ckp la, mmg la positif, maknenye org tu ade dadah dlm urine dia.

dia membantah, dia kate, positif tu baik, means perkara2 baik. dadah tu jahat, mane boleh positif kalau org tu amik dadah.

n saya explain ! ini lain konsepnye, positif urine test tu, maknenye test tu positif menunjukkan ade dadah dalam urine tu ! paham x !

dia still x puas ati. dia kate mane boleh.

saya pon diam je..suketi la ijat, kamu da beso nnt, kamu paham la sendiri. kakngah malas nak cakap. HAHAHAHHAHAHAHA


*adik saya masih skola rendah

No comments:

Post a Comment