Order Guidelines

Saturday, July 10, 2010

my first day in Kolej MARA Seremban

on da 1st day in KMS - registerkan diri. kelam kabut gile. banyak bende nak kena pegang. kua kertas itu, kua kertas ini, sampai kertas2 borang dalam fail UM (cey UM x dilupai hehe) pon dah bersepah. overall xde pape yang menarik pon, just mase atas pentas, untuk part tangkap gambar utk kad matrik ade masaelah sikit. dah janji nak beratur semua tu sama2 dgn anis, so dapat bilik yang sama nnt. tapi oleh sebab kena go through processes yang banyak, kadang2 terlambat, jadi ktorang dah lost.

anis da lebih laju pulak. dia dah abis tangkap gambar, saya baru nak nek atas pentas. masa tu saya sorang je gadis(cey gadis...) kat atas tu. depan n belakang semuuuuuuuuuua dak laki. saya tgk diorang bagi kertas kaler hijau kat orang yang tunggu kat atas pentas tu. borang tanda nama kalau x silap. tgk kat belakang saya semua dah siap pegang borang kaler hijau tu. saya pon cari, cari, cari, dan cari dalam fail UM tu. tapi x jumpe ! mase tu dah turn saya untuk amik gamba, tapi saya still x pegi. budak laki Y (bukan nama sebenar) yang diri kat belakang saya mcm x keruan. muahahaha. saya pon suruh la dia gi jalan dulu..biaq pi la ak sorang2 dok atas pentas cari borang tu..hahaha... dia cuba membantu dgn cakap "tu, kertas hijau tu" sambil menuding ke arah kertas hijau dalam fail saya tu. saya pon amik kertas tu, then bile tgk, "bukan ! ni kertas ikrar ke tah pebenda tah ni !" cey, pastu bro X yang tunggu kat tempat amik gamba tu tanye, "amik A-level or IB?" lalu saya menjawab "IB." bro X membalas, "IB kertas kaler
BIRU." Saya pon cari, cari, dan cari, dan...YES ADE !!!!

itu saje kisah kelam saya pada 1st day di KMS. smua dak laki yang beratur kat atas pentas tu rupanya smua dak A-level, patut la smua pakai borang kaler hijau. cehhhh. btw, sape ya dak laki Y tu...tenx la sbb nak tolong bagi bantuan sikit..wakakakaka. tapi dia harus berterima kasih gak sbb aku bagi dia jalan dulu ! HAHAHAHAHA


PICTURE REMOVED BY ME. HAHAHAHA
** baru lepas mencuci bilik ; basuh, mop lantai, cuci tingkap. penat, then makan megi. hihi

2 comments: