Order Guidelines

Sunday, August 8, 2010

07-08-2010


Date : 7 AUgust 2010
Venue : SK Simpang Pulai, and Ony's house

ok, pada tarikh tersebut, ade majlis penyampaian insentif kewangan kepada kanak2 (kanak2? ya..kanak2.. kanak2??) oleh Yayasan Halimah (swasta kot). penat oo menunggu giliran..yang saya ingat, utk level Sarjana, ade sorang je penerimanya, ijazah ramai, dip/matrik laaaagi ramai, n skola berasrama. juga utk kecemerlangan dlm akademik. saya dapat dua, iaitu utk dip/matrik and SPM. x banyak gambar, 1 je (bilangan ini dah cukup menunjukkan yang tak banyak gambar ditangkap). ahha, QaQa fo9 pon ade gak dtg. hihi. utk dapat bende ni, kena la hantar borang (parents saya yang uruskan semuanya). ohh ya, masa tu, saya ternampak Fakhriah iaitu budak kolej saya ! dasar ! hahaha. dia amik biotech kat KMS, saya dentistry.


berapa banyak duit berjaya saya kumpul pada hari tu?? ohh x perlu la cerita..HAHAHAHA. pulang before pukul 5pm, and then terus singgah rumah Ony, sbb ade kenduri doa selamat di rumahnya. bez bez. mula mula Ony terpinga pinga melihat kehadiran saya, sbb pada malam sebelumnya, saya texted dia :

Kon : Ony, tgk la, kalau ada flight dr seremban ke batu gajah mlm ni, kite akan ke kenduri kamu esok. haha

Ony : yeah yea

mana x terkejut, dlm text tu dah sure2 la x balik kan, sbb mana ade flight ! ahha, n then, saya menyorok dulu dlm bilik Ony, kununnya nak bg surprise kat Nad, Jijah, n Pikok, sbbnye dorang x tau saya pulang. bila keluar je dr bilik, dasar ah ! dorang x buat muka terkejut pon -.-

nad girang dgn kehadiran Kon


OMGGGGG my kain singkat la !



love this photo sooo much



btw, this is Afiq Farhan, my classmate, taking the same course as mine, DENTISTRY. and laz friday, while we were eating all the buah buahan (ada jamuan buah buahan bersama group mentor), dia ni...dia ni..dah buat pengakuan yang hebat dan menyedihkan..he got Baitulmal scholarship for dentistry in Egypt !! wuuu...afiq please dun go..please stay at MCS with MD62 !!! semua gals yang ada kat situ pujuk dia supaya tak pergi. rasa saaaangat sedih. jangan tipu la kata korang tak rase nak nangis..HAHAHAHA. btw afiq, make up ur mind wisely. choose the right pathway for the sake of ur future. just 1 thing, in case u r choosing for Egypt; please please please and please, dun u ever forget our class memories here. ok :(

p/s : wey Egypt x best ahh !! INDIA la wey ! kata nak g melancong sama-sama dgn geng dentistry n medic india kalau study kat india.. how could u afiq. huhu

No comments:

Post a Comment