Order Guidelines

Saturday, December 31, 2011

DAY 5: Best Friend

30 Days Drawing Challenge

Date: 31/12/2011


Best Friend. Ramai kot. Jadi tak kan nak lukis satu-satu kan. Okay, saya lukis gambar seorang school girl tanpa muka. Semua best friends saya boleh fit-kan muka diorang kat muka budak ni. Haha. Saya sayang semua kawan-kawan saya~~

Oh ya, memang status best friend ni hanya untuk perempuan. Why? Korang percaya ke adanya best friend berlainan jantina? Saya tak. Bagi saya, best friend yang lain jantina bagi saya hanyalah suami saya nanti, and saya pun tak tau siapa suami saya, so, tak mungkinlah suami saya tu best friend saya sekarang. Haha. Kalau korang punya best friend tu lelaki contohnya, kalau korang tak berjodoh dengan dia, then dia kawin dengan perempuan lain, agak-agak korang still jadi kawan baik lelaki tu ke? Itu pasal saya menegaskan di sini, takde istilah best friend lain jantina ni. There's no such thing. Okay? haha no offense. Ini hanya pandangan peribadi. Okay, dah 2012 ni. Post larut malam. Gudnyte peeps~

Assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment