Order Guidelines

Friday, January 13, 2012

Stella

Assalamualaikum.

Tau tak, sekarang ni setiap hari kerja aku adalah mengacau Stella. Sapa Stella tu? Stella tu kucing putih cun baru yang suke melepak kat floor kitorang ni.

Yang penting gua benci betul kat dia semalam. Gua ternampak dia makan kepala ikan goreng yang tak tau mana dia kutip. Gua saje je datang dekat-dekat kat dia, saje nak tengok-tengok. Dia tengah busy makan, langsung tak pandang muka gua. Tapi dengan serta-merta dia gonggong kepala ikan tu pergi side lain bila aku datang dekat kat dia.

Hek eleh Stella.. macam gua nak sangat kat kepala ikan tu.

Ha lagi best harini, tadi lepas amik wudhu' dalam toilet, time keluar dari toilet tu nampak Stella lepak kat luar toilet. Well amik wudhu mesti la basah-basah kan kat rambut tu, so air tu menitis nitis. So what I did??? I pegi kat Stella, I mean atas Stella, then titiskan air kat atas dia. So Stella pun terkebil-kebil. Pastu titis lagi. Titis dan titis lagi! Pastu gua jerit kat Stella, "Cepat lari!!! Hujannnn!!!!!!" Stella pun lari, tapi air stil boleh dititiskan atas dia sampai satu tahap, Stella dah tak tahan so dia pun tingkatkan kelajuan larian dia. Okay ai pun dah sampai kat depan pintu bilik. Bye Stella. Best bergurau dengan awak. hikhik

Tapi kan, dengar cerita dia ni anak Borhan. So teori dia ni bakal jadi bini baru Borhan akan dimansuhkan.



Oh ya, semalam terjumpa kucing asing kat depan BA (Blok Akademik). Kat bawah kereta. Ai pun menurun la kat bawah kereta tu sebab ingatkan kucing tu Borhan, rupa-rupanya kucing asing! The most shocking thing is that, the kucing is juling! Scary dohh. Terkejut gua. Takmau dah mengintai kucing -..-

No comments:

Post a Comment