Order Guidelines

Saturday, November 8, 2014

To This One Anonymous (Too Many Anons Unfortunately)

Assalamualaikum

Rasa absurd gila bila tau people actually still do read my old blog post yang kadang-kadang aku dah tak ingat pun. Aku mengaku la kadang-kadang memang aku ada tulis post kritikan, which aku jarang gila buat kat blog ni, selalunya aku akan kritik dalam hati je. And bila aku kritik tetiba dalam blog, memang diakui expression aku melalui penulisan memang nampak agak emo kot? Haha. Tapi tu la, benda yang jarang aku buat, bila sekali buat, memang uncontrollable. LOL

And aku rasa aku dah bersihkan dah blog aku dari unnecessary emotional posts, tapi ada tertinggal satu lak, and unfortunately itu la yang ditemui oleh seorang Anon. I wonder jugak how on earth dia boleh terjumpa post yang satu tu jugak. But untuk bersangka baik, maybe dia google something and terjumpa post tu la kot. Anyway Anon, untuk kesejahteraan masyarakat saya telah pun mendelete post tu.. Sebenarnya post tu takda pape pun, it's just a critic from a customer to a shopping mall yang tak menyediakan tempat solat temporary untuk pengunjung time tengah renovation. And aku tak sentuh langsung pasal kritikan terhadap pekerja. Aku rasa dia salah sangka aku bengang kat pekerja mall tu kot. Padahal pekerja-pekerja mall tu baik kot cuba tolong aku. The thing is that, aku kritik mall tu. Sebab pelik la kat Malaysia mall sebesar tu takleh sediakan surau temporary, at least satu bilik kecil pun jadi la, and itu yang membuatkan aku questioned, camne kebajikan pekerja dijaga kalau macam tu, sebab ramai je pekerja muslim kat situ. So Anon, I hope you dont get me wrong if you happen to find this post.

Forget about that. It's just the younger me. Everyday we are turning older, and hopefully wiser. So forgive me okay, Anon? Thank you for visiting.

No comments:

Post a Comment